Kézműves szappan és vásári megjelenés
A kézműves szappanjaidat sokféle módon értékesítheted, ezek közül csak egy a vásárokban, rendezvényeken való megjelenés…
Aktuális a téma, hiszen előttünk a nyár és az ősz, a fesztiválok és színes szabadtéri programok ideje.
Sok mindenre kell odafigyelni, amikor ilyet tervezel, most a megjelenésről beszélünk.
Miért kell ezzel foglalkozni?
Hiába jó a terméked, nagyszerű a csomagolás, átgondolt az árképzés, ha az emberek egyszerűen elsétálnak melletted!
Gondolj bele: talán fáradtak, elcsigázottak, kimerültek a programokon és a sétától, sok ingertől, nyűgös a gyerek, sietni kell haza a beteg nagymamához, stb. stb. stb.
Egy pillantás jut talán az asztalodnak (ez sem biztos, lehet, hogy elsiklik felette a tekintet!), ez alatt a szemvillanásnyi idő alatt kell megragadnod a figyelmet.
Egyetlen pillantáson múlik csupán, amit menet közben tesz a látogató feléd és az asztalod felé.
>>> Mivel győzöd meg, hogy itt érdemes megállnia?
>>> Azt fogja azt érezni, hogy lassítania kell és közelebb (talán már visszafelé) lépnie?
>>> Hogyan éred el, hogy MEGNÉZZE, mit lehet nálad kapni?
Mire figyelj, amikor a vásári megjelenésedet tervezed?
1. A standod színei és stílusa legyen összhangban az arculatoddal!
Az arculatod a termékpalettáddal, vevőköröddel (célcsoporok!), üzletfilozófiáddal és veled, vagyis a cégeddel van összhangban.
Így lesz kerek a történet, így fogja a látogató azt érezni, hogy meg kell állni, körbe kell nézni, mert MEGÉRKEZETT valahova.
2. Használd a színpalettád színeit, válassz ennek megfelelő színű terítőt és textileket, ilyen legyen a Roll-Up-od, tájékoztató felirataid, ártábláid, szórólapjaid és a vásári installáció többi eleme, pl. egy megállító tábla és a síkból kiemelő polcok, display-ek is.
3. Tudd meg az asztalod pontos méretét, és modellezd le otthon, hogyan fogod berendezni!
Ez különösen akkor jön jól, amikor tudod, hogy utolsó pillanatban érsz oda és már nem lesz időd az órákig tartó rendezgetésre.
Ugyanis, amikor hetedszerre rendezed át az asztalt, és még mindig nem tökéletes, közben meg elszalasztod a vevőket, mert a pakolással vagy elfoglalva és nem a szemkontaktus keresésével, na, akkor vesztettél pár vásárlót, igaz?
Finomhangolás
4. Van-e egységes arculata a rendezvénynek?
(egységes standok, azok színvilága, stílusa)
5. Hogyan tudsz ehhez illeszkedni, kapcsolódni a saját színeiddel, eszközeiddel, installációddal?
6. Kell-e finomítani, kiegészíteni valamivel annak érdekében, hogy harmóniában légy a program arculati megjelenésével, témájával?
Számos, fantasztikusan inspiráló ötletet lehet találni a neten, használd ki a lehetőséget és találd meg a magad stílusát!
Íme, néhány karakteres és átgondolt koncepció, stílus:
Tetszik ez a világ? Szeretnél mindent tudni arról, hogyan válhatsz „hivatalosan” is szappankészítővé? KATT IDE, megtudhatod!
A kiemelt kép forrása: http://bit.ly/1cEv7MA
0 hozzászólás